Hemmets Journal

Hemmets Journal

Food & Drink
21% Men, 79% Women, 51-65 years

Hemmets Journal

Hemmets Journals läsare är aktiva och engagerade. Påtar de inte i trädgården så lagar de härliga middagar, planerar sommarens långresa eller går en kvällskurs i franska. Läsarna är främst kvinnor i mogen ålder som bor över hela landet men främst i små och mellanstora städer. De har ett aktivt intresse för mat, trädgård, hem och familj, husdjur, inredning, mode, skönhet och hälsa.

Demografi

Source: Orvesto Konsument
Kvinnor
79%
Bor i storstad
24%
Bor i mindre stad/landsbygd
74%
Bor i villa/radhus
70%
Gift/sammanboende 71%
71%

Intressen

Source: Orvesto Konsument
Semestra i Sverige
71%
Hälsa och friskvård
67%
Matlagning
64%
Bakning
54%
Trädgård
57%

Advertise with Hemmets Journal

Send a free request to us and our team will get back to you as soon as possible.

  • Free of charge
  • Get price suggestions
  • No commitments