Story House Egmont Sverige
Products Audiences Ad specifications Contact
Create request
Story House Egmont Sverige
Products
Audiences
Ad specifications
Contact
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Vagabond.se

• 86% har bokat resor online de senaste 12 mån
• Besökarnas hushåll lägger i snitt 28 000 SEK på resor/år
• 53% av besökarna gör 3 eller fler resor per år

Average age 44-44

Gender distribution

Women
74%
Men
26%
Advertising page powered by Ocast
Privacy policy Terms and conditions