Story House Egmont Sverige
Products Audiences Ad specifications Contact
Create request
Story House Egmont Sverige
Products
Audiences
Ad specifications
Contact
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

V75 Guiden

Våra läsare är mellan 30–70 år och ca 80% är män.
Läsarna spenderar nästan fem gånger mer på spel än snittsvensken och klart över snittet på sportutrustning, kläder, semesterresor, hemelektronik, mm.

Average age 30-65
Sports

Gender distribution

Women
20%
Men
80%
Advertising page powered by Ocast
Privacy policy Terms and conditions