Story House Egmont Sverige
Products Audiences Ad specifications Contact
Create request
Story House Egmont Sverige
Products
Audiences
Ad specifications
Contact
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Praktiskt Båtägande

Den typiska läsaren är en högutbildad man i åldern 35–69 år med hög inkomst. Han köper mest båttillbehör i Sverige.

Average age 40-60
Boats

Gender distribution

Women
10%
Men
90%
Advertising page powered by Ocast
Privacy policy Terms and conditions