Story House Egmont Sverige
Varumärken Produkter Målgrupper Specifikationer Kontakt
Skapa offertförfrågan
Story House Egmont Sverige
Varumärken
Produkter
Målgrupper
Specifikationer
Kontakt
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Vagabond.se

• 86% har bokat resor online de senaste 12 mån
• Besökarnas hushåll lägger i snitt 28 000 SEK på resor/år
• 53% av besökarna gör 3 eller fler resor per år

Genomsnittsålder 44-44

Könsfördelning

Kvinnor
74%
Män
26%
Annonssida skapad med Ocast
Integritetspolicy Allmänna villkor