Story House Egmont Sverige
Varumärken Produkter Målgrupper Specifikationer Kontakt
Skapa offertförfrågan
Story House Egmont Sverige
Varumärken
Produkter
Målgrupper
Specifikationer
Kontakt
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Praktiskt Båtägande

Den typiska läsaren är en högutbildad man i åldern 35–69 år med hög inkomst. Han köper mest båttillbehör i Sverige.

Genomsnittsålder 40-60
Båtar

Könsfördelning

Kvinnor
10%
Män
90%
Annonssida skapad med Ocast
Integritetspolicy Allmänna villkor