Story House Egmont Sverige
Produkter Målgrupper Specifikationer Kontakt
Skapa offertförfrågan
Story House Egmont Sverige
Produkter
Målgrupper
Specifikationer
Kontakt
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Kingmagazine.se

Besökarna är storstadsorienterade män i åldrarna 20–35 år som identifierar sig med King och är frekventa och lojala. Besökarna hakar tidigt på nya trender och är vana internetshoppare - 78% shoppar online.

Genomsnittsålder 20-35

Könsfördelning

Kvinnor
18%
Män
82%
Annonssida skapad med Ocast
Integritetspolicy Allmänna villkor