Story House Egmont Sverige
Products Audiences Ad specifications Contact
Create request
Story House Egmont Sverige
Products
Audiences
Ad specifications
Contact
Story House Egmont Sverige
Hemmets JournalBagaren och KockenSvenska Öden & ÄventyrNäraLjuva MinnenGolf DigestMålgrupp Hus & HemScandinavian RetroSvensk GolfÅka SkidorUtemagasinetSportfackV75 GuidenCafé Print audienceWeb audienceKingmagazine.seManolo.seVagabondVagabond.seHälsaLivetombord.seAutomotorsport.seRechargeTjänstebilsinfo.sePower MagazineClassic MotorMålgrupp IcakurirenIcakuriren.seMålgrupp Kalle AnkaPraktiskt BåtägandeWheels MagazineÅkaSkidor.seHusvagnochcamping.se

Ljuva Minnen

Ljuva minnen vänder sig till både kvinnor och män i ålder 40 år och uppåt. Intresserade av nostalgi och gamla goda tider! Våra korsord ger kunskap – och väcker ljuva minnen till liv!

Average age 45-65

Gender distribution

Women
50%
Men
50%
Advertising page powered by Ocast
Privacy policy Terms and conditions